BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

About Me

My photo
Aku ni nak jadi pari-pari yang duduk kat hati orang yang tengah gundah. Kenapa duduk ? Sebab aku tak ada sayap ... he...he

Tuesday 15 March 2011

Umbara suatu perjalanan....

besama mesra aksara aku menulis.......
bukan atas dasar nama,,,tapi kerna cinta sesama manusia..
inilah tahun terakhir aku bergelar pelajar sekolah..memakai seragam putih dengan beg berisi buku..
sebagai penutupnya..aku selalu inginkan yang indah - indah mengiringiku .Baru-baru ini aku dipelawa menyertai delegasi bahas sekolah....sejujurnya aku tidak tahu menahu mengenai bahas.....aku menolak.tapi wajah cikgu waktu itu membuat aku tak sanggup melemparkan seleruh liabiliti dibahunya sendiri...lalu aku menerima...
sebenarnya aku keberatan bukan sebab aku malas...penat..
cuma aku berfikir sejenak, cuba bayangkan bagaimana kalau kerana ketidakbijaksanaan kita...menjadi penyebab kepada kekalahan pasukan.itu akan memukul aku sepanjang hidup !!!!!  moga -moga tuhan itu dapat membantu kami setiap nafas.................dan hidup.........................

No comments:

Post a Comment