BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

About Me

My photo
Aku ni nak jadi pari-pari yang duduk kat hati orang yang tengah gundah. Kenapa duduk ? Sebab aku tak ada sayap ... he...he

Friday 1 April 2011

dan aku...

dalam hidup ni..tak semua yang kita inginkan akan kita dapat.....apa yang kita hajatkan pun tak semua kita kecapi...pasti ada hikmah yang tersembunyi...kalau aku dibunuh dengan rasa kecewa yang bersarang dijiwa...aku sedaya upaya tak akan bagi orang tahu...perasaan sebenar aku....

                                Andai patah hati pari-pari..
                                tak ada siapa bisa mengerti...
                               sekilas pandang duka menyepi....
                               ceria harungi hari-hari....
                               dan jadilah aku si pelakon zahir...
                               bisu tenggelam hiba berakhir....
                               dan dalam kata ...
                               aku terhenti melerai segala..
                               lidah kelu melafaz berita....
                                andai berbaur hiba.....
                               silalah kau tersenyum lagi...
                          biar aku merawat hiba ini sendiri.....

No comments:

Post a Comment